Gå til innhold
  • Bli medlem

Primus ETA Power Gryte


4x4

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg ei 2L gryte, nonstick (For å lette vasken :-) )

Er det noen som har erfaring med denne typen? Skal brukes på omnifuel og coleman brennere. dvs. rett på brenneren.

Tips mottas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både 1,7 og 2,1 litersversjonen av disse.

De gir mellom 20-30% raskere koketid for en liter vann så litt fuel sparer man, men jeg er sjelden på så lange turer at jeg sparer inn vekten til kjelene...

Jeg har lagt merke til at varmen blir jevnere fordelt i bunn av kjelen og at det kommer vesentlig mindre spillvarme opp langs sidene på kjelen.

Så om du ønsker litt raskere koketid, jevnere varme i kjelebunnen og ikke synes den økte vekten betyr noe særlig så anbefales kjelene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er ganske lett jeg da. Men det er jo individuelt hva man synes om det. Upåklagelig kvalitet ihvertfall, og merkbart raskere koketid. Får knapt funnet meg en behagelig sitteplass før vannet begynner å koke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.