Gå til innhold
  • Bli medlem

Problem med å bestille fra USA


Torgis

Anbefalte innlegg

Da skulle jeg altså prøve å bestille en vare fra USA. Kontoen på Jetcarrier var opprettet, pris utregnet og bestillingen skulle tilta.

Men her oppsto problemet: Jeg fikk ikke betalt med VISA siden jeg ikke kunne skrive inn billing-adressen skikkelig (de krevde 5 tall i Zipcode etc). Nettstedet jeg tenkte jeg skulle handle fra, er http://www.erehwon.com/. Jeg ringte dem også, men de har ikke et system som takler slikt.

Så spm er: Er det noen som vet hvordan man ordner seg en måte å betale på (VISA/MasterCard) som fungerer i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spm er: Er det noen som vet hvordan man ordner seg en måte å betale på (VISA/MasterCard) som fungerer i USA?

Mange webforretninger er tilrettelagt for internasjonale kunder, men langt fra alle. Ikke alle som vil sende utenlands. Og selv om de utgangspunktet gjør det, så er det ikke alle som gidder tilrettelegge skikkelig med betalingsløsninger og slikt.

Stem med føtter og tastetrykk og ta handelen et sted hvor det funker.

Eventuelt bruk jetcarrier... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.