terhan Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Hei. Går sterkt å vurderer innkjøp av Falketing GTX ... er det noen som kan fortelle litt om denne jakken? Den virker lett og solid nok, samt det ser ut som den har gode luftemuligheter. Noen med erfaring av den i bruk? Er litt redd den skal bli litt for varm til tidlig høstloffing i Femunden nasjonalpark? Pek meg i riktig rettning o store! Siter
Anders34 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg ville nok heller ha vurdert Arc teryx Alpha LT. One over one veven til Arc teryx gjør coatingstoffet mer slitesterkt. Dessuten er sømmene bedre. Har begge jakkene selv, og ser helt klart en tendens til Alphajakken tåler mer...... Trenger du nærmere forklaring, så bare ta kontakt. Siter
festrus Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Arcteryx er topp kvalitet, ingen tvil om det. Veldig gode tilbud på Theta AR og Beta AR nå, som begge er omtrent like lette som Falketind. Tror nok også at Arcteryx er mer slitesterke, det er i alle fall min erfaring Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.