UlvenKolbein Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Skrevet 29. desember 2010 Devold Active bokser er den beste bokseren jeg har prøvd. Kan brukes til en rekke bruk, særlig pga vindskjoldet foran penis! Perfekt plagg! Slår til og med komforten til Bjørn Borg bokserene til hverdagsbruk.
Henrik.S Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Jakke - Arcteryx Alpha Lt Bukse - Lundhags traverse Mellomlag - Arcteryx Strato Vinterhansker - Hestra Sko - Merrell Chameleon mid ventilator gore tex
Solow Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Ulltruse (billig dovre) Netting over og under i rovhyl fra aclima Norrøna Goretex overtreksvott
Haakon sk Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Mammut basejump advanced er en av mine favoritter.
vide vidde Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 woolpower 600 gr/m2 midlayer. er rett og slett uber sweet både som midtlag, og ytterjakke når det er vindstille. arctic brynje og norrøna recon er også nydelig syns jeg:)
Atomsilda Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Meget fornøyd med min Missing Link 3-lags Proshell skalljakke! Helt konge i forhold til min gamle Bergans 71grader nord jakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå