Coupe Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Som overskriften sier, Har ett par åsnes nansen ski som eg skal montere voile 3 pin med vaier på, men er usikker om eg skal sette på oppbygningsplate. Bruksområde er løssnø, preparert løype, topptur, egentlig overalt bortsett fra skitrekk. Støvelen er av type varg skavl. Erfaringer/råd er gull verdt! Siter
maxwaagal Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Har Nansen med Riva 3 m/ 10 mm oppbygningsplate og Varg Skavl. Er godt fornøyd med at jeg valgte å montere oppbygningsplatene, de gjør det lettere å kante skien samt at du slipper at bindingen skraper borti sporkanten når du befinner deg i preparert løype. Konklusjon; monter plater, du blir sikkert fornøyd! Siter
lommelun Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har samme skia og samme binding uten oppbygningsplate... Kjøp oppbygningsplate... Alt forrige skribent har skrevet er såre rett... Siter
Coupe Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 Takker for info/bekreftelse! Bindingene ble satt på i dag, med 20mm oppbygningsplate. Mangler bare snø nå! Siter
maxwaagal Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Mangler bare snø nå! Det stemmer ikke helt, har pratet med flere som allerede har hatt årets første skitur på Vikafjellet. Så snøen er 1 time og 50 minutter unna i bil fra Bergen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.