Gå til innhold
  • Bli medlem

"Test Tubes"


Ivan77

Anbefalte innlegg

Noen som har vert borti disse hær_

http://www.stevespanglerscience.com/product/1367

eller disse

http://www.stevespanglerscience.com/product/1671

Er utrolig kjekke å oppbevare ting i, alt fra fiskeutstyr til tabeletter og fyrstikker...er egentlig bare fantasien som stopper deg hær_

Disse er egentlig bare uoppblåste brusflasker, på fabrikken blåser de dem opp med varm luft bare, uoppblåste tåler de nesten alt, bare se på denne videoen hær_

Er det noen av dere som vet om de er å få tak i hær i Norge eller i Skandinavia...noen som kanskje jobber på en fabrikk som kan fikse noen eventuelt?

Kom gjerne med tips på bruksområder på disse også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde noen sånne når jeg var liten, fikk dem fra en brusfabrikk. De er utrolig robuste, men vil påstå de er upraktiske til turbruk dersom det ikke er noe du vil sikre _veldig_ bra. Tunge og ikke så veldig god plass innvending. Selv bruker jeg (som flere andre) filmrullbokser, som jeg fikk gratis ved å snakke med den lokale fotobutikken. De er lette og (mer eller mindre) vanntette. Bruker disse til alt fra fyrstikker+rivflate til krydder og tabletter. Jeg samler også disse i en vanntett pakkpose, så filmrullboksene er mer for å sortere/dele opp utstyret mitt. Men har du livsviktig medisin e.l. er disse uoppblåste flaskene en sikkerthet så tingene ikke blir våte eller knuste av noe.

Jeg ville nok bare hørt med den mest lokale saft/brus-produsenten du har, og så kan de evt. guide deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.