Ragnar Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Inspirert av Peder K. så inviterer eg til gjettekonkurranse. Mogleg denne er litt vrien: Kva slags topp er avbilda nedanfor? Siter
ods Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jeg hat to kandidater: Nautgardstind eller Storronden. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det er ingen av de to toppene, må være noen for meg rare topper utenfor Jotunheimen/Rondane!? Siter
Ragnar Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Denne er nok veldig vrien viss du ikkje har vore i akkuratt dette området. Toppen er ikkje veldig kjent trur eg? Bildet under viser toppen frå ein annan vinkel og med ein meget kjent topp eit godt stykke bak. At den er 1400-1500 moh burde vel også hjelpa og det er Sogn og Fjordane som er fylket. Siter
gi Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Vrien denne, Ragnar Tippar at toppen t.h. på breen i bakgrunnen er Snønipa. Då er vi antageleg i grenseområda mellom kommunane Jølster og Gloppen. Har du fleire hint ? Siter
Ragnar Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Bildene under gjer nok ikkje så mange hint, men måtte bare visa kor fint det er i det området Det trengs tydelegvis fleire folk frå vestlandet på forumet. gi, du har rett ang Gloppen/Jølster. Den er i Gloppen kommune, forøvring ein kommune med ganske mange toppar. Topptur opp hit om vintaren er ikkje veldig vanleg trur eg, det er vel mest ein sommartopp som ein del av ein rundtur med fleire andre toppar. Men så veldig vanskeleg å gå opp om vintaren er det ikkje. Fleire hint blir gitt viss det visar seg å vera for vanskeleg Siter
Svein Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvis toppen i horisonten er Snønipa, vil denne måtte ligge vest eller nordvest for... Vinter og sol/skygge sier meg i alle fall det.... Siter
Alex Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Dette var nesten forenkelt. Det er nemlig Storevarden 1425 moh. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.