robin jessheim Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Hei ! Driver å planlegger tur til snytindhytta i juli måned i år, Og lurer derfor på noen anbefalte ruter opp til hytta ! Er en ivrig fisker og vil også få med meg noen bra fiskevann på turen opp. Er langt fra lomme kjent i området men har en far som vokste opp i fjellene i området (Blokken). Har tidligere vært i svartdalen mølndalen og ånevatnet som også ligger i området. lurer på om det er noen på forumet her som er kjent i området og som kan anbefale meg en bra rute ? har fundert på å gå opp fra trivatnet . Mvh Robin Melbøe Siter
StianOslo Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Du har antagelig vært på Snytindhytta nå, men kan sterkt anbefale turen fra Sigerfjord parkeringsplass, den fineste løypa til hytta. Fikk tre små ørret på en halvtimes pause i Storvatnet (Tverrelvatnan) i solskinn! Første gang jeg klarte å få ørret på spinner om ettermiddagen i solskinn... En helt nydelig tur i eventyromgivelser... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.