Lompa Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Noen som vet om det er brøytet noen parkeringsplasser ved Ørteren eller Krækkja? Siter
brage Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Hei ! Hvis du tenker på en p-plass hvor du kan stå i lengre tid gratis, så er det vel meget tvilsomt om du finner noen. Jeg ville ha spurt vegvesenet. Derimot vil jeg tro at du kansje kan parkere ved f.eks. Fagerheim og Halne mot betaling. Jeg tror imidlertid at det beste er å parkere på Haugastøl og starte turen derfra. Det har jeg gjort noen ganger. God tur ! Siter
eirikw Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hei Enig med Brage. Har stått både ved Halne og Fagerheim, men sleit litt en gang bommen var stengt på Haugastøl. Eirik Siter
500fjell Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Har stått ved Fagerheim noen ganger, men kjipt om veien over fjellet stenger mens du er på tur da. Siter
Lindap Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har også stått i veikanten nær Krækkja. Det var et brøytet litt slik at vi ikke stod på selve veien. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.