Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg skal med bussen fra Oslo til Gjendesheim på Søndag 18/7. Hvad koster billetten? Kan man få rabatbillet i bussen når man er medlem af DNT? Håber nogen kan svarer. Hilsen Søren, Køge - Danmark
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg tror du får svar med sikkerhet dersom du ringer busselskapet. Fluggen
spec Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Busselskapet er Nor-Way: http://www.nor-way.no/ Ruta du skal ta er vel rute nr. 161(?), vil jeg tro - men jeg klarte ikke få opp noen pristabell på denne ruten. Kontakt selskapet via tlf. eller mail så får du nok svar rimelig kjapt. -Anders
Peder K. Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Jeg skal med bussen fra Oslo til Gjendesheim på Søndag 18/7. Hvad koster billetten? Kan man få rabatbillet i bussen når man er medlem af DNT? Håber nogen kan svarer. Hilsen Søren, Køge - Danmark Billetten koster NOK 200,- for medlemmer av DNT og litt over NOK 300,- for ikke medlemmer. Du kjøper billetten av DNT i Storgata i Oslo. Peder
Kjell-Erik Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Jeg tok bussen fra Oslo til Gjendesheim for to år siden. Da var det slik at den ikke gikk alle dager. Informasjonen på Internet viste seg å ikke stemme. Jeg ville anbefale for sikkerhets skyld å sende en mail til DNT eller buss-selskapet for å sjekke busstidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå