Gå til innhold
  • Bli medlem

FF innlegg nummer 1000


Dag G - Evje

Anbefalte innlegg

Vel, med det er jeg oppe i 1000 innlegg.

Er vel i milleniumsklubben eller hva det skal hete ?

Mye tull og tøys og noe alvor.

Det er vel slik jeg er.

Opp og ned, slik som fjellnorge er.

Kronglette oppoverbakker og lekne nedoverkjøringer.

Bare en rask titt på medlemslista finner vi morten som snart snart passerer 3000.

Fra start av.

Nils har mange og likeså "eaa", men han har vel pensjonert seg :)

En virkelig komet er 500fjell som har hele 1979 på halvannet år. Bra jobba Sondre :!:

Andre med skrivekløe / ivrige debatanter ?

SKRIV I VEG :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, endelig en fin tråd som kan øke mitt antall poster her også :P. Er helt ny her egentlig, og har brukt endel tid i det siste på å lese gjennom både gamle og nyere poster. Er et flott og meget informativt sted dette og tusen takk til alle dere som gjør det dere kan for å heve opplevelsen man får som både aktiv og passiv bruker av forumet.

Kommer nok flere poster fra meg etterhvert. Kanskje en turrapport eller fler også. Jeg lurer også litt på å skrive mer om erfaringer og utstyrstester etter hvert. Tiden vil vise det :D

--

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.