Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp!!! skal kjøpe lavo til min samboer til jul men har selv ingen peiling i det hele :) det eneste jeg vet er at den ikke bør være for tung, så jeg ser for meg at en lavo til 4-6 pers er stor nok. vilke merker er det smartest å gå for,ønsker og tips om vilke merker jeg bør styre unna :wink:

Annonse
Skrevet

Har en 4-6 enkeltduks Helsportlavvo. Hvordan det er mulig å få 6 personer inni denne er for meg en gåte.. 3-4 personer er passe. Dette bør man tenke på når man kjøper.. Er vekta viktig ville jeg absolutt gått for enkel duk. Det kan drysse litt kondens hvis det blåser mye, men ikke mer enn man kan leve med..

Har ikke testet de nye fra Bergans, men de virker å ha mer høyde ut mot veggene, men det blir jo mer stenger og ræl å ordne med...

Skrevet

Jeg har en Helsport Varanger 4-6 som jeg er godt fornøyd med ;) Som tidligere nevnt er 3-4 personer passelig i den skal en ha med en del utstyr inn i den....

Skrevet

Tyin sin som selges på netthandelen, rema og ellers rundt til 1900 kroner... er ikke "litt over 5 kilo" som det står.

Jeg veide min til 8,5 kilo komplett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.