Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert en del her som har vært på Leirvassbu, og derfor lurer jeg på om noen av dere vet om det er greti å telte i nærheten. Skal ta en 3dagertur med hunden, og teltet, og kunne tenkt meg leirvassbu som utgansgpunkt i allefall. Mulig rute er leirvassbu-Olavsbu turretur.

NB: Stikker i morgen tidlig, så vær kjapp folkens....

Skrevet

Mange fine plasser der, enten litt nedenfor langs veien, eller langs leirvatn en plass.

Skal man bruke fasilitetene på hytta så koster det 50,- kr døgnet. Gode vafler der :)

Skrevet

Det er gode muligheter både langs veien til Leirvassbu og langs stiene ut fra hytta. Regner med at de har en grense på noen hundre meter for hvor langt unna du må være for å ikke trenge å betale. Grei teltpass også rett ved hytta om du vil spandere noen tiere for å lorte inne.

God tur!

Skrevet

Takker for kjappe svar. Vafler og greier...det blir nok labbisen min glad for å høre. Satser på å kjøre fra Trondheim i morgen tidligh, for så evt å gå mot olavsbu etc tenker jeg. Eller kanskje ha bc ved leirvassbu, og ta noen topper i næreheten hvis været blir bra, noe værmeldinga sier at de ikke blir...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.