Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte bare jeg kunne kaste inn en liten erfaring jeg hadde med support fra Arc'teryx ...

Jeg har to ryggsekker av typen AC2 NAOS (47+77ltr). Disse benytter seg av en såkalt "LOAD-transfer disk" mellom hoftebelte og selve ryggsekken, i praksis to plast-skiver koblet sammen og som kan rotere ca. 15 grader hver vei, slik at sekken "svinger" når man går...

Etter forholdsvis mye hardt bruk har smørefettet mellom skivene smuldret bort (les: fullt av sand og annet faenskap), så jeg bestemte meg for å fylle på litt igjen. Det viser seg dog at materialet som er brukt er forholdsvis ømfintlig, og det anbefales bruk av spesialmiddel. Jeg fyrte så avgårde en mail til Arc'teryx hvor jeg ba om å få kjøpe smøremiddel, og fikk sporenstreks (15 minutter senere) svar om at smøremiddel hadde blitt sendt kostands og vederlagsfritt fra Canada. Fire dager senere lå tre pakker smøremiddel i postkassa. Very very nice!

Ellers fikk jeg også med et driiiiitkult arc'teryx klistermerke, noe som forsåvidt er greit da de etter min mening har verdens råeste logo :)

TH

image0022b0ea.jpg

Annonse
Skrevet
det må jo være en av grunnene til at G.Loomis og Arcteryx koster flesk!

Så kjøp på nett fra USA!

Kjøpte Sidewinder jakke (nyeste modell, Sidewinder AR Gore Tex Pro Shell, intet mindre) fra USA, koster i Norge 5.300. Fikk den fraktet hjem med JetCarrier.

Inkludert frakt og mva kom den meg på ca 3300!!!!

Og DET kan man ikke klage på! :roll:

-Morten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.