Gå til innhold
  • Bli medlem

Sno-Seal bivoks


villmarkingen

Anbefalte innlegg

Leser på forumet her at det anbefales varmt til impregnering av fjellstøvler.

Har bestillt meg Alfa Bever Grip+, de kommer hvert øyeblikk.

Lurer på å bruke Sno-Seal på disse støvlene, såfremt det ikke ødlegger skoene mine(Gore-Tex)

Vet noen hvor jeg får kjøpt dette produktet......?????

På forhånd takk :)

Villmarkingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snow-seal tetter vel gore-tex membranen? men snow-seal holder skoene fantastisk tørre

jeg va på tur forrige helg og gikk og vasset hele dagen, vannet bare prellet av (helt til jeg tråkket uti til over kanten på gamasjen da holdt de vannet inne istedet!) :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer kjøpte jeg en boks skofett på felleskjøp som inneholdt bivoks. Den har jeg smurt på GTX-skoene og den trakk veldig godt inn etter oppvarming i solen. Nå ga jeg skoene en ny smøring med sno-seal og det trekker mindre godt inn. Muligens fordi jeg ikke fikk smurt det like tynt på. Jeg tror jeg foretrekker felleskjøp-saken neste gang. Har dessverre glemt navnet på den og boksen ligger på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.