Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatremusen klær!??


mar.j.kar

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter jakker bukser av typen Klatremusen... Mulig feilstaving i navnet. Finner dem ikke på nettet! Ryktene sier at dette er utstyr av SVÆRT høy kvalitet.

Noen som kan hjelpe meg med å finne utsalg eller leverandører?

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vært litt borti det.. veldig bra, men ikke perfekt..

så du må nesten ta vurderingen på om det er verdt prisen selv.

kjøpte en jakke brukt (brede) for ett par tusen og er storfornøyd, men jeg vet ikke om den er verdt 6000 liksom.

vottene er jeg særdeles fornøyd med ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

Hei Marius,

Sent svar dette... har kommet over en del Klatremusen klær. Ser ut til å være relativt høy pris, men utvalget er ok. Sjekk www.ljohansen.no

Fant de der under bekledning. Tror ikke det er så mang som selger klatremusen i Norge?? Er forresten ikke helt sikker på om det skrives klatremusen, klättermusen, klatermusen eller hva det nå er :( hehe. Vel lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turistforeningen selger hvertfall en jakke fra klattermusen ved siden av Norrøna Arktis. De to jakkene har mye samme bruksområde. Vet ikke om det var slik type du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.