Gå til innhold
  • Bli medlem

Gåtur (Småfjell-Stitur) Ålesund


TomasOH

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å prøve å komme meg litt ut på tur igjen etter et par år med kne og ryggskade (Turer har blitt holdt til et ekstremt minimum og de få som er blitt tatt har gjerne blitt litt for harde...) . Siden jeg er hjemme i Ålesund på ferie så må dette være en fin plass å starte. Jeg er derimot veldig blank på turstier som er fine å gå uten å ødelegge kroppen alt for mye. 

De sikre og fine turene jeg vet om er Sukkertoppen fra Hessa og emblemsfjellet fra Eikenosvågen (Opp skibakken blir for hardt for kneet for å sette ting litt i perspektiv på hva jeg er ute etter)



Finnes det andre fine turer på 1-10km med slak-middels stigning i Ålesundsområdet (30-45min kjøring). Jeg ønsker litt stigning for å utfordre kneet men jeg tar gjerne tips om helt flate turer også som er fine å gå. 


Takk på forhånd for eventuelle svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.