Gå til innhold
  • Bli medlem

Når viktig utstyr går i stykker..


Mariusda

Anbefalte innlegg

På fjelltur nå i helga opplevde jeg at sømmene som festet den ene skulderstroppen til sekken (reconpack) rakna (den delen hvor skulderbladet hviler inntil sekken). Følge var at "rygglengden" på denne siden ble vesentlig lenger og all belastningen ble lagt på motsatt skulder..

Merkelig nok gjorde dette meg mer glad i sekken, godt mulig det er like enkelt på andre sekker, men alle småhull i ramma sammen med et solid nylontau gjorde reparasjonen veldig enkel og tilfredstillende for fullføring av tur. Såvidt jeg husker var det ikke slike festepunkter på noen av mine tidligere berganssekker (billige typer). Kunne fint gått ei uke med sekken slik.

Spent på hvordan norrøna behandler reklamasjonen.. :?

Flere som har opplevd liknende? Hva ble løsningnen?

Bilder kommer..

post-6833-133474756103_thumb.jpg

post-6833-133474756152_thumb.jpg

post-6833-133474756191_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.