Gå til innhold
Valder

Passform på Para Ranger i forhold til Recon Pack

Det er 3058 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Da eg berre har moglegheit til å prøve Recon Pack, som ligg litt over budsjettet mitt, lurer

eg på korleis rygg/reimjusteringa på Para Rangeren er i forhold. Eg er ganske lav (168cm) og Recon-packen er ein av

dei få sekkane eg har prøvd som passar ryggen min samtidig som den er stor nok og verkar behageleg å gå med.

Korleis er sekken ellers i forhold til Reckon Packen? Konstruksjon, lommer, glidelåser osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Kan ikke svare på det du spør om da jeg bare har Para Rangeren.

Men jeg er 174 cm og den passer meg helt fint.

Vær klar over at noen har lengre ben enn høyden skulle tilsi og omvendt. Jeg har korte ben. Buksene er alltid for lange. Er derfor nødvendigvis lengre i overkroppen.

Jeg har nettopp sjekket sekken og den sto innstilt på 175. Den kan justeres fra 170 til 190.

Justeringen skjer på sekunder. (Det var litt tyngre å få den fra 185 til 190).

Ståle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3058 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.