Gå til innhold
  • Bli medlem

God kundeservice fra Arcteryx


thpaulsen

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte bare jeg kunne kaste inn en liten erfaring jeg hadde med support fra Arc'teryx ...

Jeg har to ryggsekker av typen AC2 NAOS (47+77ltr). Disse benytter seg av en såkalt "LOAD-transfer disk" mellom hoftebelte og selve ryggsekken, i praksis to plast-skiver koblet sammen og som kan rotere ca. 15 grader hver vei, slik at sekken "svinger" når man går...

Etter forholdsvis mye hardt bruk har smørefettet mellom skivene smuldret bort (les: fullt av sand og annet faenskap), så jeg bestemte meg for å fylle på litt igjen. Det viser seg dog at materialet som er brukt er forholdsvis ømfintlig, og det anbefales bruk av spesialmiddel. Jeg fyrte så avgårde en mail til Arc'teryx hvor jeg ba om å få kjøpe smøremiddel, og fikk sporenstreks (15 minutter senere) svar om at smøremiddel hadde blitt sendt kostands og vederlagsfritt fra Canada. Fire dager senere lå tre pakker smøremiddel i postkassa. Very very nice!

Ellers fikk jeg også med et driiiiitkult arc'teryx klistermerke, noe som forsåvidt er greit da de etter min mening har verdens råeste logo :)

TH

image0022b0ea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
det må jo være en av grunnene til at G.Loomis og Arcteryx koster flesk!

Så kjøp på nett fra USA!

Kjøpte Sidewinder jakke (nyeste modell, Sidewinder AR Gore Tex Pro Shell, intet mindre) fra USA, koster i Norge 5.300. Fikk den fraktet hjem med JetCarrier.

Inkludert frakt og mva kom den meg på ca 3300!!!!

Og DET kan man ikke klage på! :roll:

-Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.