Gå til innhold
  • Bli medlem

Tarptent


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Annonse

Skal vi prøve å la denne tråden handle om det som er emne. Det er veldig kjedelig å stadig bruke tid på fjas... Det "tarpteltet" så ganske stilig ut, så jeg er veldig interessert i kommentarer hvis noen har prøvd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Skal vi prøve å la denne tråden handle om det som er emne. Det er veldig kjedelig å stadig bruke tid på fjas... Det "tarpteltet" så ganske stilig ut, så jeg er veldig interessert i kommentarer hvis noen har prøvd det!

Jeg er også spent på å høre andres erfaringer ift endukstelt generelt når det kommer til kondensproblemer..? Jeg er klar over at det "må" bli noe kondens, men er det noe stort problem i praksis?

Det teltet jeg linket til er jo ekstremt lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gunnar:

For meg er ikke turrapporter noe positivt bidrag til Fjellforum. Se mitt svar postet kl. 20:21.

Forøvrig kjenner meg ikke igjen i kritikken du kommer med.

Når det gjelder telt, så blir 1.5 kg litt tungt ift mine krav. Jeg ønsker et ekstremt lett telt. Dessuten synes jeg Bibler telt er litt vel dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar:

For meg er ikke turrapporter noe positivt bidrag til Fjellforum. Se mitt svar postet kl. 20:21.

Forøvrig kjenner meg ikke igjen i kritikken du kommer med.

Når det gjelder telt, så blir 1.5 kg litt tungt ift mine krav. Jeg ønsker et ekstremt lett telt. Dessuten synes jeg Bibler telt er litt vel dyre.

Kjell3 - eller hvem du nå er,

Til det første: Helt uenig, og begrunnet sådan.

Til det andre: Du forteller ikke forumet hvem du er. Det er derfor - rent logisk - en privatsak for deg hva du føler og kjenner deg igjen i.

Til det tredje: Enig i at Bibler-telt er litt dyre. Du har ekstreme krav til vekt. Jeg vet om et telt som kan være interessant: Terra Nova Laser Competition på 860gram - av noen utropt til det letteste dobbelduk-teltet i verden. Sjekk her: http://www.venturesport.co.uk/venturesport_product.asp?parseid=7550&source=webgains&siteid=20369

Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal sette meg inn i teltdiskusjonen du henviste til straks jeg får litt bedre tid. Det virker som éndukstelt nærmest har vært bannlyst i Norge inntil nylig. Synes dette er en spennende måte å kutte ned vekten på sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.