Gå til innhold
  • Bli medlem

Einunndalen


larka

Anbefalte innlegg

Annonse

Nei, ikke mange vil røpe sine favorittvann. Jeg er veldig glad i området, og har brukt det til fiske og jakt. Jeg vet at det går fin, stor fisk der inne. Einunna er nevnt og den er verd å prøve. Det tas fin fisk der. Jeg trenger ikke røpe at det er et fantastisk område å gå i. Veldig vakkert. Har man i tillegg spenningen med at man kan få fin fisk er det bonus. Du kan ikke bli skuffet uansett fisk eller ikke.

God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Prøver meg en gang til om det er noen som kan gi meg noen tips om Einunndalen med tilliggende herligheter. Vi er fem mann som skal til området i månedsskiftet juni/juli. Trenger tips av ulik art, f.eks. fiskeplasser, fine steder å telte, turmuligheter, severdigheter mm.

Skal være i området 4-5 dager.

Beklager at innlegget havnet på litt feil sted, var helt grønn første gang jeg postet det.

Skulle vel vært å finne under Fjellvandring. Pytt, pytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel egentlig at kun Einunna er interessant for fiske når det gjelder akkurat Einunndalen. Men det er mye fantastisk bra fiskevatn i området, og kanskje spesielt litt lengre nordover.

Et av mine favoritt-fiskevatn ligger i nærområdet der....sånn ca. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) pytt pytt det er fisk nok til alle!!

einunna er som noen nevner bra, med ørrett og harr.

men en avstikker innover settal-dalen vil jeg anbefale, det samme gjelder bekken/elva innover mot elgsjøen.

severdigheter? meløyfloen (fugle-eldorado) og seterlivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.