Martin Bekkelund Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Hei, Samboeren og jeg skal gå på Vegglifjell og Blefjell nord til sommeren. I denne anledning er jeg ute etter tips om hvilke fiskekort jeg trenger og hvor jeg kan kjøpe disse, evt. tips om hvor jeg kan forhøre meg nærmere. Hvis noen i tillegg har tips om vann med bra fisk i samme område er det en kjempebonus. Mvh Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein_S Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Fiskekort til Vegglifjell får du på bensinstasjonen på Veggli. Mulig du får kort til Blefjell også der. Kort til Blefjell mener jeg kan kjøpes i kasser ved typiske innfallsporter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bekkelund Posted March 25, 2008 Author Share Posted March 25, 2008 Er forbi Veggli regelmessig, så jeg skal svinge innom ved første anledning. Takk for tips! Mvh Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts