TraserH3 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hei. Noen som vet og vil anbefale noen fiskevann i Tromsø omr. Sommer som vinter. Siter
Utpåtur Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Rett ut av tunnellen til Ringvassøya ligger det 3 små vann oppe på fjellet . Det er bratt som bare rakkern, så det er neppe en vintertur. Vannene er private, og jeg mener å huske at damen som er/ var grunneier bodde rett i nærheten av tunnellen. Fisken var ikke spesielt stor, men vi fikk alltid mer enn nok. Nå er det rett nok 10-15 år siden sist vi var der sist, så mye kan ha forandret seg.. Generelt er det mange fine vann både på Kvaløya og Ringvassøya, blandt annet synnøvejordvatnet på kvaløya, og rundt Skarsfjord på Ringvassøya Siter
Borgar Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 ok, jeg innser at det ser ut som at jeg er ufattelig hissig på å promotere bloggen min, og det er jeg jo for såvidt. Men, ettersom du er interessert i fiskevann i nærheten av tromsø, ser jeg det som hensiktsmessig å igjen henvise til www.borgarinord.blogspot.com hvor du vil finne noen tips om fiskevann i nærheten av tromsø. Men, hva du mener med nærheten kan jo være ganske relativt. Etter at jeg flyttet til nordnorge har jeg fått et ganske nytt forhold til avstander... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.