oyvindpe Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Har tenkt å anskaffe en ny jaktdress. Var på butikken og prøvde Forelhogna XCR, og synes denne var helt rå. Men når jeg leser litt rundt, ser jeg at de også har Forelhogna PacLite. Denne har jeg ikke funnet i butikken. Er dette skallklær, hvor man er helt avhengig av varme klær under, eller er det bare et lettere og tynnere stoff? Drakten skal brukes primært til høstjakt, men også vinterstid. Hva anbefales egentlig av disse to? Siter
RobinM Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Helt klart XCR. Paclite er ikke slitesterkt og går i stykker fortere. Siter
Villmannen Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har forolhogna dressen, xcr. Liker den veldig godt, men buksa bråker egentlig for mye. Packlite bråker enda mer. Driver du med elgjakt i tett skog er dette ikke et godt valg. Jeg ville skaffet en finnskogen bukse til forolhogna jakka Den jakka er helt rå! Buksa òg for så vidt, men som sagt bråker den en del. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.