Gå til innhold
  • Bli medlem

Impregnering av telt


runegutt123

Anbefalte innlegg

Annonse

Bruk Nikwax vaskemiddel og imprignering. Må tilføres varme. Kaldeste temperatur på strykejernet, eller tørketrummel.

Men de aller fleste telt er vel silikonimrignert. Går vel kansje ann å få tak i noe sånt. Kan jo høre med Hellsport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er på grund af drivgassen, du ikke ønsker at bruge spray, findes der også en mulighed for at spraye med en lille håndpumpe - samme princip som en blomsterforstøver (jeg ved ikke, om I også kalder det blomsterforstøver på norsk, men du forstår sikkert, hvad jeg mener). Jeg sidder her med en flaske Nikwax TX.DIRECT, som er købt fiks og færdig med håndpumpe. Jeg har selv bare brugt det til en jakke - ikke til telt. Til telt, hvor der skal dækkes et meget større areal end en jakke, må det blive en dyr løsning. Det er muligt, der findes noget billigere og lige så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.