Chivato Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Nokon som har nokre erfaringar med denne sekken? Eg lurer og litt på kor eg får kjøpt han og kor mykje den kostar. Siter
_akasin_ Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Knallbra sekk til den prisen:) Har denne selv og det er som sagt mye sekk for pengene, den har blant annet glidlås i bunn av sekken så en kan komme enkelt det som ligger i bunn. Gode sidelommer med plass til mye drikke lett tilgjengelig, regntrekk i logges, samt MANGE muligheter til og hente liggeunderlang og annet utstyr på sekken. Utrolig slitesterk i ordentlig bergans kvalitet. Mitt tips er og kjøpe sekken i en sport 1 butikk, der heter den Telemark men den er helt identisk bortsett fra at det er påsydd et lite sport 1 merke. Ser de kjører kampanje på denne sekken her: http://www.sportsdeal.no/produkter/sekker/1133123676/1134316409 Siter
Zetec Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Har den selv på 3 året nå og er veldig fornøyd. Gode justeringsmuligheter og behagelig å ha på ryggen, selv om sekken veier 40kg. Slitesterk, min blir bruk hele sommeren Siter
StoneT Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Det så ikke ut til å være all verdens kompresjonsmuligheter på sekken. Det kan være greit å ha de gangene du ikke fyller sekken helt full. Siter
Zetec Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Tja, komprimeringsmuligheter.. Man kan fint komprimere den ned til dagstur størrelse. Bare til å stramme inn 4 stropper. Har ikke vært et tema for meg egentlig da jeg bare drar på overnattingsturer med både sovepose, liggeunderlag og lavvo. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.