Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
GrendelRaptor8 skrev (7 timer siden):

Har aldri sett en reklame her

Heldig du da (eller så bruker du sånn ad-blocker tillegg/software til nettleseren). Har sett reklame her i mange år, men ikke så lenge jeg er logget på...fordi som pålogget er jeg og har vært støttemedlem (og nå medlem). Det har jo lenge vært og vil fortsatt være en av fordelene med å være støttemedlem her, og blir helt sikkert likt fremover nå som jeg har blitt medlem og støttemedlemskapet snart "utløper".

Endret av zimwalker
Skrevet
zimwalker skrev (7 timer siden):

Heldig du da (eller så bruker du sånn ad-blocker tillegg/software til nettleseren). Har sett reklame her i mange år, men ikke så lenge jeg er logget på...fordi som pålogget er jeg og har vært støttemedlem (og nå medlem). Det har jo lenge vært og vil fortsatt være en av fordelene med å være støttemedlem her, og blir helt sikkert likt fremover nå som jeg har blitt medlem og støttemedlemskapet snart "utløper".

Ja det kan godt være det er nettleseren som blokkerer for jeg kan aldri huske å ha sett reklame her. Godt å få bekreftelse på at det virker.

Skulle mer enn gjerne støttet selv, men så lenge det ikke finnes mulighet for anonym betaling så utgår det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.