Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst på en vintersovepose, er generelt frossen og lei av å drasse med dobbel sovepose for alle overnatteringer der det blir små kuldegrader. Impulshandlet et RAB sovepose fra Fjellsport, RAB Summit 1000. Ved første test i senga slo det meg at her var det alt for mye plass for en normalt bygd mann på 181 cm og 83 kg. Tror jeg vil fryse mer ved å ha så mye luft inne i posen som trenger å varmes opp. Vurderer derfor retur, vil heller ha en sovepose som passer selv om den blir dyrere. Passform er oppgitt til «bred mummy», noen som  kjenner modellen og kan bekrefte at denne er bredere enn det jeg bør ha?

https://www.fjellsport.no/merker/rab/rab-summit-pro-1000-tempest-blue-FS571866?channable=01384b6964003432362d3338313068&variantId=426-3810&utm_campaign=05. Kelkoo Shopping Promotion [high]&gad_source=1&gad_campaignid=20248680429&gclid=Cj0KCQjwsPzHBhDCARIsALlWNG3zgXvqd9GPdXSmk_FQlq25071QXqOiZ4Lo4nnohwp5cN44xfONlH4aAsh5EALw_wcB

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.