Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært en ivrig turgåer over flere år. Da jeg skulle til femundsmarka i sommer, kom jeg på ideen om en tjeneste som lar en få fullstendig oversikt over vekten og utstyret man har med. 

Kom over en tjeneste som heter lighterpack, tok denne i bruk, men så store forbedringspotensial. 

Målgruppen er gjerne personer opptatt av "ultra light" pakking, men også folk som ønsker en oversikt over hvor tung sekk de må bære på over potensielt flere dager.

Det jeg ønsker, er at tjenesten skal være kjempeenkel å bruke, og at man raskt skal få oversikt over totalvekt, men også se hva som veier tyngst for å eventuelt utelukke/forbedre saker og ting man vil ha med seg. 

Den er rykende fersk, men funksjonene er blitt testet og skal fungere. 

Ønsker gjerne tilbakemelding på bruken av selve tjenesten, men også tanker rundt hvorvidt en slik tjeneste kan være nyttig. 

Den kan besøkes på: www.FeatherPack.app og jeg er tilgjengelig her for innspill, kritikk og spørsmål :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.