Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på packrafter. I og med at jeg ikke vet om dette er noe for meg, så ønsker jeg ikke å bruke enorme summer i første omgang. Ser sport outlet har to stk Lars Monsen. Rivercrosser 205 og Drevja 260. 

Lurer på innvendig bredde. Den rimeligste står det bredde 85 cm og på den andre innvendig bredde 39 cm. Er de beregnet på barn?? Eller skal man ikke få plass til hele ræva? Noen som har disse og kan opplyse meg 😅 Eventuelt tipse om andre rimelige varianter.

Annonse
Skrevet

Rivercrosser er vel som navnet sier, en packraft beregnet først og fremst på kryssinger av elver/innsjøer, og ikke en som er tenkt å padle langt i. Den er knøttliten, men veier bare 1,7 kg, så den er perfekt på turer der man for det meste skal gå.

Drevja 260 er en mer ordinær packraft. Ser den koster 4999,- nå, men jeg opplever at den ofte er på tilbud? Det finnes mange packrafter rundt 5k, men hvor store forskjeller det egentlig er vet jeg ikke? 

Skrevet

Takk for svar 😊

Den skal kun brukes til litt småpadling i vann, bare for kosen egentlig. Ikke på turer. Om det er for tur, så er det meget kort og bare for å komme ut til små holmer. Så da burde vel denne rimeligste holde 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.