Gå til innhold
  • Bli medlem

Ombygging av kano til solokano og installasjon av sete, anker løsning og stangholdere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite hobby prosjekt jeg har holdt på med de siste dagene.

IMG_2238.thumb.jpeg.925925efc7d29e7d8eb0a90d3de8970d.jpegIMG_2239.thumb.jpeg.299003ba22db334aeb878d4b69818f6b.jpegIMG_2240.thumb.jpeg.d7e8909518fb7a9fb2daedce91b96fcf.jpegIMG_2241.thumb.jpeg.f57fd16526abef708f6d78cb5c6223d7.jpeg

Det vil bli gjort litt til og jeg vurderer å bestille planker av ask for å gjøre hele prosjektet på nytt igjen med bedre materialer, men det får bli til neste år.

Målet har vert å installere et reversibelt sete slik at jeg kan snu det hvis jeg har med andre samt å øke komforten når jeg er ute å fisker.

Det blir noen få ekstra modifikasjoner fremover men jeg har ikke helt funnet ut hvordan de skal gjennomføres enda.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.