Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en 250 Packraft som er for liten til meg og hunden min. Tenkte å kjøpe en 290 dog edition, men så ser jeg på muligheten for å kjøpe en på 310 sånn at barna også kan være med på enkelte turer. Hvordan er det å padle med en 310 Packraft alene med stor sekk og hund med seg? Noen som har erfaring med dette? 

Annonse
Skrevet

Fungerer som bare det så lenge du klarer å få til en sentrert sittestilling. Det beste er hvis du da har sekken bak deg, og hunden forran ved beina dine. Så lenge du klarer å få til sentrert vekt så er det bedre enn 250. Men hvis den som padler sitter helt bak er det ikke så morro.

Skrevet
Gabs88 skrev (9 timer siden):

Fungerer som bare det så lenge du klarer å få til en sentrert sittestilling. Det beste er hvis du da har sekken bak deg, og hunden forran ved beina dine. Så lenge du klarer å få til sentrert vekt så er det bedre enn 250. Men hvis den som padler sitter helt bak er det ikke så morro.

Takk for svar. Det du sier høres jo fornuftig ut, får vurdere om jeg skal gå for dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.