GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal til Fagerfjell i juli i nÊrheten av hoppestadvatnet, men regner med det er mer et badevann? Fint om noen har tips om gode Þrretvann i omrÄdet fagerfjell/Blefjell :)

Annonse
Skrevet
heineken1 skrev (PĂ„ 6.5.2025 den 17.04):

Hei, skal til Fagerfjell i juli i nÊrheten av hoppestadvatnet, men regner med det er mer et badevann? Fint om noen har tips om gode Þrretvann i omrÄdet fagerfjell/Blefjell :)

Fra Blefjell stua til StrutÄsen er det fint Ä gÄ. Innover fra StrutÄsen er det flere smÄ og store vann med Þrret i alle stÞrrelser.

• Liker 1
  • 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

Med fare for Ä skryte, sÄ har jeg faktisk tatt Þrret pÄ 2 kg i Hoppestadvannet og rundt 1,7 kg i Djupvatnet som ligger like ved. Men dette er rundt 35 Är siden, sÄ mye kan ha skjedd siden da. Men det skader neppe Ä forsÞke. 

• 3 mĂ„neder senere...
Skrevet
heineken1 skrev (PĂ„ 2.7.2025 den 11.51):

Takk Tot:) Will try😁

Ble det noe fisking pÄ Blefjell? 

Skrevet

Ikke noe sĂŠrlig. Mye lyn og torden i starten sĂ„ da holdt jeg meg mye inne i hytta. I andre uka var det jevlig varmt sĂ„ da var ikke fisken interessert😉 PrĂžver igjen neste Ă„r og da er det kanskje bedre hĂžyere pĂ„ Blefjell..

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.