Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreiv å scrolla instagram og så kom jeg over dette teltet, men klarer ikke finne det noen plass? Ser ut som fjellräven sitt svar på hilleberg unna?

fjellräven.jpg

• Liker 1
Annonse
Skrevet (endret)

Det der må være et Abisko Dome 2, men uten topphatten på og fra en litt morsom vinkel.
Vinkelen på bildet får teltet til å se smalere ut enn det egentlig er og man ser bare 2 av de tre stengene.

Mitt Dome 3 for ref.: Hadde jeg stått ørlite mer til venstre før jeg tok bildet hadde jeg fått ca samme vinkel hvor det blir mindre tydelig at det er 3 stenger.

IMG_5607_Original.thumb.jpeg.d5f1ebc61cca604d4a0710798772bae8.jpeg

Eller så tar jeg helt feil, og teltet faktisk er en slags 2-stangs-versjon av dome som ikke finnes på markedet. Fjällräven har enkelte telt de kun bruker selv i egne arrangementer.

For eksempel disse teltene de bruker under Fjällräven Classic som ikke finnes spor av på markedet:

IMG_6773.webp

Endret av sneakyowl
  • Liker 1
  • Takk 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.