Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med erfaringer fra Paracord.no?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg handlet for litt siden til sammen 150 meter med paracord i forskjellige varianter fra paracord.no og varene er på vei i følge posten sin sporing. Men jeg ser paracord.no er tom for det aller meste i butikken. De fleste fargevarianter er helt tomme over alt. Jeg sendte et spørsmål og spurte om når han/hun fikk inn varer for en ukes tid siden, men har enda ikke fått svar. 
 

får et inntrykk av at den butikken er på vei nedenom og hjem? 

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har handlet der i fra noen ganger tidligere, men ikke i løpet av det siste året. Jeg har vært godt fornøyd med både handel og frakt, og handler gjerne der igjen hvis jeg skulle trenge mer Paracord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peacemaker skrev (27 minutter siden):

Har handlet der i fra noen ganger tidligere, men ikke i løpet av det siste året. Jeg har vært godt fornøyd med både handel og frakt, og handler gjerne der igjen hvis jeg skulle trenge mer Paracord.

Ikke noe galt med handel og frakt. Jeg bet meg bare merke i at det meste var tomt og at jeg ikke fikk svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bjerknez said:

Ikke noe galt med handel og frakt. Jeg bet meg bare merke i at det meste var tomt og at jeg ikke fikk svar. 

Men de er på vei, og hvis du er i tvil ta frem kamera og film når du henter/åpner pakken.

Det er sannsynligvis en nettbutikk som drives på siden av vanlig arbeid, hvor man gjør store bestillinger en gang i blant og selger det ut på metersbasis til kunder med minimal fokus på kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabs88 skrev (8 minutter siden):

Men de er på vei, og hvis du er i tvil ta frem kamera og film når du henter/åpner pakken.

Det er sannsynligvis en nettbutikk som drives på siden av vanlig arbeid, hvor man gjør store bestillinger en gang i blant og selger det ut på metersbasis til kunder med minimal fokus på kundeservice.

Altså, jeg er ikke i tvil om at jeg får varene. Slikt er ganske trygt i Norge. Dessuten så har jeg jo ikke akkurat pantsatt huset her, så det går nok bra. Jeg skrev det jeg skrev bare fordi jeg lurte på om noen viste noe mer enn meg, for jeg syntes det var rart at det meste var tomt vedrørende farger i enkelte lengder. 

Jeg har fått pakken og alt stemte. så det handler ikke om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter å ha gått "paracord'en" fra Biltema nærmere i sømmene etter å ha kveilet mangfoldige meter med dem, så kan jeg si at det definitivt er forskjell fra disse og dem man kjøper på paracors.no. Biltema sim Paracord er vesentlig slappere i fisken og virker ikke like kompakte som dem fra paracord.no. 

Etter å ha testet med å sette opp ridgeline som jeg strammet godt kunne jeg se at strømpen på Biltema sine fliset seg litt opp noen steder og endene på tauet ble litt pløsete... 

Men dem fra Paracord som jeg satt opp og strammet minst like hardt og som faktisk har stått noen dager oppslått med tarp over seg ser like fine ut. 

Så jeg tenker at det er paracord.no som for se pengene mine i fremtiden her... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.