Gå til innhold
  • Bli medlem

Flekker på teltduken


KS10

Anbefalte innlegg

Hei. Satte opp et nytt Helsport Fjellheimen X-trem 3 idag for inspeksjon. La da merke til at det var lyse "flekker" i stoffet på store deler av ytterduken. 

Noen flere med samme erfaring? Skal vel ikke være sånn? 

Lagt ved et (dårlig) bilde for å illustrere. Mange av flekkene var større enn de som vises på bildet. 

20240312_143559.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KS10 skrev (På 12.3.2024 den 20.54):

Hei. Satte opp et nytt Helsport Fjellheimen X-trem 3 idag for inspeksjon. La da merke til at det var lyse "flekker" i stoffet på store deler av ytterduken. 

Noen flere med samme erfaring? Skal vel ikke være sånn? 

Lagt ved et (dårlig) bilde for å illustrere. Mange av flekkene var større enn de som vises på bildet. 

20240312_143559.jpg

Dette var småtterier vil jeg påstå. Når du har brukt teltet ett par ganger har det skittflekker som er værre enn dette. Ikke sikkert ett nytt telt er 100% perfekt heller. Der kan det være noen løse tråder, en sømavslutning som er veldig markert eller en flekk ett annet sted.

Men du kan selvsagt si til forhandler at teltet har noen skjønnhetsfeil, og du ønsker prisavslag. Det er lov å prøve seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å presisere. Bildet jeg la ved ga et dårlig inntrykk av problemet. Teltduken er full av sånne flekker. Og mange av dem er på flere cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Walle said:

Hva sier Helsport da? 
Regner med du har kontaktet dem?

De mente det kunne være "skjønnhetsflekker" og ikke noe som skulle gå utover vantetthet eller rivestyrke. Tilbudte meg å sende et nytt telt, så fornøyd med servicen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KS10 skrev (6 timer siden):

De mente det kunne være "skjønnhetsflekker" og ikke noe som skulle gå utover vantetthet eller rivestyrke. Tilbudte meg å sende et nytt telt, så fornøyd med servicen. 

Fint at det ordner seg.

Høres ut som 'nye' Helsport viderefører servicen som 'gamle' Helsport ble kjent for. 

Og da kommer det vel kanskje ett Helsport Fjellheimen X-trem 3 med 'skjønnhetsflekker' i Helsport sin Outlet om ikke lenge (om du måtte returnere det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.