Helge G Skrevet 28. desember 2023 Skrevet 28. desember 2023 Jeg er tom for forsvarets ullsåler og finner ikke lenger noen plasser der disse kan kjøpes. E det noen som vet hvor disse kan kjøpes? Noen som har prøvd norsk ullsåle utmark eller innmark? Krøller disse seg?
Bokhylla Skrevet 1. januar 2024 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har et par som et en blanding mellom ull og sennagress jeg fikk for noen år siden (laget hos en lokal bedrift fra Finnmark, tror de het Miennas eller noe), de krøller ikke og er veldig varme. Litt små i størrelsen dog.
+zimwalker Skrevet 1. januar 2024 Skrevet 1. januar 2024 Bokhylla skrev (34 minutter siden): Jeg har et par som et en blanding mellom ull og sennagress jeg fikk for noen år siden (laget hos en lokal bedrift fra Finnmark, tror de het Miennas eller noe), de krøller ikke og er veldig varme. Litt små i størrelsen dog. https://www.miennas.no/categories/skosaler 1
Bokhylla Skrevet 2. januar 2024 Skrevet 2. januar 2024 Ja jeg tror det er fra den produsenten @zimwalker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå