Gå til innhold
  • Bli medlem

Behandling av jakker og diverse av Dermizaxstoff


su-s-der

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en Bergansjakke, tror det er en 3 år gammel modell, som jeg synes begynner å bli litt lite vannavvisende.

Hva kan jeg gjøre med det?

Har aldri behandlet den med noe som helst, kun vasket i vaskemaskin en gang, da jeg sølte melk i hele sekken(hadde melka i kartong:P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bergans sier vell at klærne i dermizax verken trenger impregnering og kan vaskes med vanlig vaskepulver i vaskemaskin (drypptørkes), selv bruker jeg nikwax sprayimpregnering 1 gang i året (høsten) for at jakka skal holde seg tett igjennom høsten og vinteren, men iom at det ikke er porer i dermizax så skulle det vel egentlik ikke være nødvendig å impregnere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.