Gå til innhold
  • Bli medlem

Halite Overbag vs Overbag Pro, forskjeller?


Mærtha

Anbefalte innlegg

Hei! Det ser ut til at jeg kan forhandle meg fram til en god pris på en Halite Overbag fordi det jo er en overligger. Er det noen som kan si noe om forskjellene, og om det evt er noe som kommer til å irritere meg om jeg går for Overbag i stedet for Overbag pro? Har fått med meg her på Fjellforum at pro virker noe større, men jeg tror ikke at akkurat det vil få så stor betydning for meg med den soveposen jeg skal bruke inni. Og så er det jo hva som er en god pris da… De har ikke kommet med noe konkret tilbud ennå. Ser at nettbutikken til Halite gjerne kjører 30% på pro en gang eller to i løpet av året. Ser også at Overbag har vært helt nede i 1695,- på et tidspunkt, men det var kanskje da de solgte ut «restopplaget» før pro’en kom? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.