Jump to content

Recommended Posts

Annonse
Posted

Takk for fine turrapporter @Megalep. Leste denne samt rapporten fra Hardangervidda, du skriver meget godt. Jeg tror de aller fleste av oss har en indre Ludvig ett eller annet sted  :-)

PS. Vygotsky var en imponerende fyr, synes jeg. Han var svært tidlig ute med banebrytende forskning innenfor pedagogikk. Jeg husker jeg ble imponert over ham da jeg studerte pedagogikk.

• Like 1
Posted
martin.m skrev (5 timer siden):

Takk for fine turrapporter @Megalep. Leste denne samt rapporten fra Hardangervidda, du skriver meget godt. Jeg tror de aller fleste av oss har en indre Ludvig ett eller annet sted  :-)

PS. Vygotsky var en imponerende fyr, synes jeg. Han var svært tidlig ute med banebrytende forskning innenfor pedagogikk. Jeg husker jeg ble imponert over ham da jeg studerte pedagogikk.

Enig, Vygotsky er fin. Han og Dewey seilte opp som favoritter for meg i pedagogikken. I rapporten ble Vygotsky - litt ufortjent - brukt som «symbol» på studiet jeg med glede tok pause fra, PPU var ingen stor høydare sånn generelt (hvertfall ikke for en som gjerne bare farte på tur på den tida).

Takk for hyggelig tilbakemelding 😊

• Like 1