Gå til innhold
  • Bli medlem

Dunpose til en som fryser lett


Frysedama

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel Ajungilak Igloo fiberpose som skal holde til -10, men jeg fryser i den selv i juninetter sørpå. 
Det hjelper noe med liner inni, men posen er vel snart antikk..

Jeg liker ikke trange poser, sover på siden, helst med knærne trukket opp. Har derfor kikket på Nemo Disco 15, er det noen som har erfaring med den? 


Jeg ønsker en dunpose som egner seg på kalde sommernetter, jeg kommer ikke til å sove ute om vinteren. Men jeg fryser som sagt veldig lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Frysedama skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke trange poser, sover på siden, helst med knærne trukket opp. Har derfor kikket på Nemo Disco 15, er det noen som har erfaring med den? 

Jeg ønsker en dunpose som egner seg på kalde sommernetter, jeg kommer ikke til å sove ute om vinteren. Men jeg fryser som sagt veldig lett..

Jeg har ingen erfaring med Nemo-poser, men tenkte å nevne at Viking 600 og 900 posene fra Warmpeace leveres i Wide-utgaver.

https://www.hektapatur.no/sove-ute/soveposer/3-sesongsposer/warmpeace-viking-900

Men merk at en mer tettsittende pose ofte vil oppleves varmere da det er mindre luft som skal varmes opp. Dette gjelder både i bredden og lengden. 

Et godt liggeunderlag er også minst like viktig som soveposen når det gjelder å holde på varmen.

Endret av ketilring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.