Jump to content
IGNORED

Sølvkroken sluk

Wieuv
 Share

Recommended Posts

Hidden Content

Hei. Är det någon vet något om denna sluk? Köpt för ca 10 år sedan.  Har prövat den men ikke nöjd med bevegelsen på den. Har försökt leta på nett. Men kan ikke finne något. Den var ganska dyr. Är den ens brukbar? Takksam for svar.

Hilsen Erik 

• 2 months later...

Dette må jeg si var litt spesielle greier og jeg har ikke sett noe ligner fra Sølvkroken i de senere år. Den ble neppe noen suksess fra Sølvkroken sin side med andre ord. Om den fungerer? Som du nevner så tror ikke jeg den utformingen gir den mest lokkende gangen i vannet og det var nok en grunn til at Sølvkroken skrotet den.

Det kan nok hende den kan fange en og annen ørret, men rent personlig så liker jeg ikke å fiske med sluker eller fluer jeg er usikker på om fungerer. Når jeg fisker nå så fisker jeg stort sett alltid med sluker som jeg vet fanger fisk, som

Hidden Content

og 

Hidden Content

. Får man ikke fisk med de så vet jeg i hvert fall at det ikke var valget av sluker det var noe galt med.

Edited by EirikJarl

Wieuv skrev (På 20.6.2020 den 17.48):

Hidden Content

Hei. Är det någon vet något om denna sluk? Köpt för ca 10 år sedan.  Har prövat den men ikke nöjd med bevegelsen på den. Har försökt leta på nett. Men kan ikke finne något. Den var ganska dyr. Är den ens brukbar? Takksam for svar.

Hilsen Erik 

Hei

De likner på Sølvkroken Dragonfly.

En helt eminent ørretsluk som jeg selv har tatt sjøørret på.