marialini Skrevet 28. mars 2020 Skrevet 28. mars 2020 Har glemt en dunpose i kompresjonstrekket i lang tid. Dette er en Mountain Equipment Helium 600. Gjør det noe med kvaliteten til posen. Syns ikke den virker like fluffy lengre.
+Krankman Skrevet 28. mars 2020 Skrevet 28. mars 2020 Du kan jo prøve å hive den i tørketrommelen med noen tennisballer og se om du får opp loften litt igjen.
marialini Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Skrevet 28. mars 2020 SnorreL skrev (1 time siden): Du kan jo prøve å hive den i tørketrommelen med noen tennisballer og se om du får opp loften litt igjen. Takk for tips!
Dutton Skrevet 28. mars 2020 Skrevet 28. mars 2020 Han her har et veldig godt svar på det mener jeg. 1 1
Bjørn J Skrevet 28. mars 2020 Skrevet 28. mars 2020 3 hours ago, SnorreL said: Du kan jo prøve å hive den i tørketrommelen med noen tennisballer og se om du får opp loften litt igjen. Det gjør jeg med dundyna mi, og det fungerer supert. Husk bare å still inn lav temperatur - vår trommel har en "dunknapp". Og ta ut posen straks trommelen er ferdigsnurret. 1
marialini Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Skrevet 28. mars 2020 Dutton skrev (2 timer siden): Han her har et veldig godt svar på det mener jeg. Oppløftende svar fra en med Phd i Dun (!) Takk skal du ha! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå