GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjÞpe ny jakke. Tror jeg stÄr mellom RAB positron pro og Valiance. 

Hvilken ville du ha valgt og hvorfor? Evt en av de andre modellene med begrunnelse. 

Jeg er litt frossen av meg, ikke sÄ veldig aktiv. MÄ kunne sitte ute mens ungene leker i snÞen uten Ä fryse. Rolig tur med hunden ect. Tenker temperatur mellom 5 minus og 20 minus sÄnn ca. GÄr ut nÄr det er kaldere ogsÄ, men ikke sÄ veldig ofte det er 20 minus og kaldere. Bra Slitestyke er pluss ettersom jeg har hund som ofte hopper opp pÄ fanget nÄr jeg sitter. 

Har ikke mulighet for Ä prÞve Ä butikk sÄ mÄ bestille pÄ nett.

Annonse
Skrevet

Ikke denne da den har vanntett ytterstoff og er beregnet til bruk i kalde og fuktige omgivelser https://www.fjellsport.no/produkter/dameklaer/jakker/dunjakker/tykk-dun/rab-valiance-jkt-wmns-crimson-17.html

Hvis ditt bruk er -5 til -20 er det gjerne sÄ tÞrt at et vanntett ytterstoff ikke er nÞdvendig. Vanntette stoffer puster ogsÄ dÄrligere. Det holder med et DWR-behandlet ytterstoff, min mening. Den andre modellen du vurderer har ogsÄ mye mer dun (275 gram vs 160 gram)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.