Gå til innhold
  • Bli medlem

Kraftig støy frå ventilasjonsflapp på Helsport Fjellheimen UL 2


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg kunne tenkt meg å høyra andre sine erfaringar med ventilasjonsflappen i Helsport Fjellheimen UL telta. Dei er jo ikkje bardunert slik som i enkelte andre tunelltelt. Resultatet var at "oversida" av flappen blåste ned og berørte ytterduken. Dette lagde veldig mykje støy inne i teltet, og gjorde det rett og slett vanskeleg å sove. 

Har nokon hatt same erfaring? Eg kunne tenkt meg å kanskje finne ein trygg måte å feste eit tau i den flappen som står mot vinden, for å prøve å halde det separert frå ytterduken. Det er vel ingen som har gjort noko liknande, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, Pettit skrev:

Jeg har vurdert å få satt på ekstra bardun for å unngå dette samt unngå prob med at ytterduken toucher innerduken v mye vind. Men en annen løsning er å sette en pinne inn der så luken blir stående helt åpen. Da slipper du blafring. 

Pinne var godt tips. skal prøve neste gong eg er ute!

Set Helsport inn slike barduner på forespørsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.