Jump to content

Kraftig støy frå ventilasjonsflapp på Helsport Fjellheimen UL 2

Recommended Posts

Posted

Heisann!

Eg kunne tenkt meg å høyra andre sine erfaringar med ventilasjonsflappen i Helsport Fjellheimen UL telta. Dei er jo ikkje bardunert slik som i enkelte andre tunelltelt. Resultatet var at "oversida" av flappen blåste ned og berørte ytterduken. Dette lagde veldig mykje støy inne i teltet, og gjorde det rett og slett vanskeleg å sove. 

Har nokon hatt same erfaring? Eg kunne tenkt meg å kanskje finne ein trygg måte å feste eit tau i den flappen som står mot vinden, for å prøve å halde det separert frå ytterduken. Det er vel ingen som har gjort noko liknande, eller?

Annonse
Posted

Jeg har vurdert å få satt på ekstra bardun for å unngå dette samt unngå prob med at ytterduken toucher innerduken v mye vind. Men en annen løsning er å sette en pinne inn der så luken blir stående helt åpen. Da slipper du blafring. 

Posted
9 timer siden, Pettit skrev:

Jeg har vurdert å få satt på ekstra bardun for å unngå dette samt unngå prob med at ytterduken toucher innerduken v mye vind. Men en annen løsning er å sette en pinne inn der så luken blir stående helt åpen. Da slipper du blafring. 

Pinne var godt tips. skal prøve neste gong eg er ute!

Set Helsport inn slike barduner på forespørsel?