Lars Weyer Andreassen Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Hei! Er det noen som vet hvem som er grunneier til Nordre Missjøen/Mistsjøen (Rendalen), som renner ut i Mistra, og eventuelt har kontaktinfo? Ser ut til at denne er privat og ikke dekkes av fiskekort i området. Jeg planlegger en lengre tur der jeg vil passere nettopp denne sjøen og ønsker å forhøre meg angående fiske. Vil være veldig aktuelt med en camp akkurat der, men vil jo helst ha mulighet til å ta noen kast med stanga:) -Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Hvem som er grunneier til et areal (tinglyst eier) er stort sett offentlig informasjon. Bruk norgeskart.no finn eiendommen, bruk "se eiendomsinformasjon" --> vis mer informasjon --> vis grunnboken (her må du logge inn med bankID etc.) så får du tilgang til grunnboksutskrift hvor navnet på tinglyst eier bør stå. Deretter kan man jo prøve telefonkatalogen for kontaktdetaljer ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.