+torese Skrevet 31. mai 2019 Skrevet 31. mai 2019 Hei, Hvordan er det med lettvektsekker og fly. Bruker norrøna sekken som flybaggasje da jeg synes Gregory og osprey sekkene er litt tynne igodset til å tåle flybaggasje håndtering. Hvilke erfaringer har dere? Pakker dere sekkene inn i plastsekk eller annet? Mvh Tore Siter
meliis Skrevet 31. mai 2019 Skrevet 31. mai 2019 Osprey selger trekk ment for dette, Osprey airporter https://www.fjellsport.no/search/?q=airporter Siter
Gjest fightingfalcon Skrevet 17. juni 2019 Skrevet 17. juni 2019 Jeg hadde osprey sin airporter. Ble hull på den etter en flytur, men sekken berga! Siter
elgen Skrevet 17. juni 2019 Skrevet 17. juni 2019 Hei på flyplasser står som regel noe sådan pakk plastfolie (kraftig frysefolie-aktig) som en kan legge rundt om følsom bagasje. Det er visst gratis å bruke? Det er faktisk ganske seigt. Jeg arbeidet en gang en plass, hvor vi kjørte sådan rundt om forsendelser til hele verden. Og fik tilsvarende forsendelser, som faktisk nesten alltid var uten skader. Elgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.