Mayen Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Hei Er det noen som har gått fra Inari i Finland til Neiden i Finnmark? Vet det skal finnes en sti som går hele veien. Har lyst å gå denne ruta. Tror den er ca 15-16 mil lang. Lurer bare på andres erfaringer. Jeg er jo livredd bjørn, men jeg får synge hele veien i så fall. Siter
Anders Eriksen Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Om du mener den som går til Karlebotn har jeg gått deler av den. Fint det, spennende fiskemuligheter. Bjørn hadde jeg ikke bekymret meg for, den holder seg nok langt unna. Legger med noen bilder som kanskje kan være til hjelp. Om du googler Enarestien og gps spor tror jeg du finner gpsspor som kan brukes.. 2 Siter
Anders Eriksen Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Du kan lese om turen her, vi gikk Enarestien på Norsk side. Kom inn på den etter noen dager ved Gallokelva. http://panneband.blogspot.com/2014/09/gallokvidda.html?m=1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.