Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Exped Mars II Extreme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Er det noen av dere flotte folk her inne som har sett/prøvd/tatt på dette teltet? Eventuelt har noen gode tanker om det?

Det er på tilbud hos fjellsport nå og frister veldig å prøve det som vintertelt. Det ser ut til å være god plass for to stykker, god takhøyde, lett å sette opp og det veier lite.
Jeg er litt skeptisk, det ser jo litt puslete ut for vinterbruk, men så skal jeg heller ikke ut på noen ekspedisjoner. 

Til 4500kr, og med en vekt på ca 3kg føler jeg at det er vanskelig å finne noe tilsvarende iallefall. 

Problemet er bare at jeg faktisk finner 0 info om teltet, forutenom det rent tekniske. 

Annonse
  • 1 år senere...
Skrevet

Gjorde du et kupp her ? 
Jeg vurdere et solo telt til meg og mine 2 Alaska huskyer for vinter bruk! Har til nå kun hilleberg telt i samlingen og har egentlig 3 telt det står om fra Hilleberg. 

• 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hei, 

Litt sent men lurer på dette teltet til solo bruk selv. Ble det til at du beholdt teltet å hvordan er da evt brukererfaringen din med det i forhold til holdbarhet og oppsett? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.